nikko

Member
  • Content count

    160
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About nikko

  • Rank
    noob
  • Birthday
  1. hey bb i heard u liek mudklips

  2. N00b ;_; Long time no seen how are yah you failure ? :)

  3. For really I'm not a br but like everyone always thinks iam lol but that's cuz I have alot of friends that are brs and I talk like them alot hauahauahauahahah

  4. Waaaaaaaaaaaaa im not a br fu fdp

  5. AHuahuAHU <3

  6. ure a noob!

  7. Your a homo!

  8. i seee purple assassin <3 sexy

  9. SIM it is =(

  10. xile is ded. huahuahuahuahuahu

  11. Sim is really stupid and sad main suck monkey balls

  12. no lol. i thought of it but now they introdued new sets, its just retarded.

  13. omg do you still play?

  14. Lolz your name is my pets name XP

     

    hi btw